#1 Skrevet Februar 10, 2005 er det noen som vet om disse lyktene fra In.Pro har elektrisk høydejustering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2005 er det noen som vet om disse lyktene fra In.Pro har elektrisk høydejustering? Jeg har iallefall det på mine in-pro lykter.. så da er det sikkert det på disse og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2005 Jeg vet ikke om de lyktene har el. høydejust. Men hvis du har planer om å kjøpe facelift lykter til bilen din så vil jeg anbefale FK... Fikk høre av han jeg bestilte det av, at de In-pro lyktene var mye dyrere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2005 Jeg vet ikke om de lyktene har el. høydejust. Men hvis du har planer om å kjøpe facelift lykter til bilen din så vil jeg anbefale FK... Fikk høre av han jeg bestilte det av, at de In-pro lyktene var mye dyrere... har FK sånne sorte da? vil liksom ha noe som ikke alle andre har, men så vil jeg heller ikke ha en bruter i bilen som ikke er tilkoblet noe.... hvor bestilte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2005 jeg vet ikke om de har svarte, men det går ann å høre.. Jeg bestilte ifra http://www.artracing.no Ring til dem og hør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...