Åpent filter, presser på lykten.

Anbefalte innlegg

Jeg har et åpent filter, BSR optiflow på min A4 B5 1.8T.

Problemet er at det kommer veldig nær lykten slik at slangen presser lykta ut. Da jeg har ettermontert facelift lykter så glipper den i kanten til skjermen.. Noen som kan legge ut bilder hvordan det ser ut hos dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samma problemet hos meg med BSR Optiflow og ettermontert facelift lykter. Har tidligere sett en genial løsning på dette, men fant det ikke igjen da jeg tenkte jeg skulle gjøre noe med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er samma problemet hos meg med BSR Optiflow og ettermontert facelift lykter. Har tidligere sett en genial løsning på dette, men fant det ikke igjen da jeg tenkte jeg skulle gjøre noe med det.

Samme som meg det da.. Irriterende..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm er ike sånn på min .. tar bilder i dag så du får se oss meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm er ike sånn på min .. tar bilder i dag så du får se oss meg

Fint, kan legge ut bilder av min også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ser at du har hatt det samme problemet som jeg har med tilpasning av BSR Optiflow filter A4 B5 1,8T.

Har holdt på i flere dager med tilpasning, men finner ingen løsning på dette: bh : Fant du noen løsning på dette?

Setter stor pris på om du sendt meg bilder, eller om du har mulighet til å ringe meg. Skal endelig skru sammen bilen og har selvfølgelig dårlig tid med å få den på vegen.

På forhånd takk:-)

Med vennlig hilsen

Rune Eilertsen

Tlf 909 90 002

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.