gåen clutch golf 3 2.8 vr6 -95, noen anbefalninger ang. oppgradering?

Anbefalte innlegg

Clutchen gikk med her om dagen.

Så lurte på om noen har noen anbefalninger ang. oppgradering? Hva jeg burde gå for, med finest pris:)

Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet hva som er bra?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kristian:)

Hellanor selger en Sachs sport clutch til rundt 2000,- inkl klubb rabatt. Den holder fint til 260 hk 330nm.

Orginal pedal følese, om ikke bedre. Brukte denne i 2005/2006 da jeg hadde kompressor, og den holdt fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt dette kittet fra ebay og kan ikke klage! Nå har jeg ikke kjørt mer enn ca.15000 km med dette men... men på den tida har jeg allerede klart å spole ut ett sett sommerhjul uten at clutchen har oppført seg annerledes enn det han skal! men nå er ikke min trimma no hinsides heller! Kun 2.9 innsug,filter,eksos++! men clutchen har fått gjennomgå litt vil jeg si:)

men det er jo en kobberkeramisk clutch så burde kunne holde igjen på en litt frisert motor! men tida vil vise:)

http://viewitem.eim.ebay.no/F1_STAGE_3_CLUTCH_KITFLYWHEEL_199302_VW_JETTA_28_VR6/350350456280/item

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 puck sinter, oslo clutch og brems lager slike om du sender inn den gamle lamellen, Funker fint synes jeg. Mulig litt unødvendig på en orginal vr6. Kjøp en orginal en på Hellanor som Kristian sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar :)

Ja endte med å bestille meg en orginal clutch, fikk den til en grei pris på jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.