#1 Skrevet Juni 25, 2010 (endret) Driver og bytter clutch på en touran 1.9 tdi 2004. svinghjulet har ca to tenner med slark (mot starkrans)uten å ta i (flytte sideveis med fingeren). Tar jeg i flytter det seg 8 tenner. Har hørt at møller sier at hvis det er over 4 tenner bør man bytte. Men er det når man tar i eller ikke? Like rart synes jeg det er at svinghjulet slarker "ut og inn" omtrent som et hjul føles slarkete hvis hjullageret er gåent. Er dette normalt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=183149&highlight=dobbeltmasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2010 Er vel ikke akkurat noen hemlighet at dobbelmasse svinghjulene i Touran/golf/passat etc ryker. Følg guiden linket til over og bytt om nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2010 Driver og bytter clutch på en touran 1.9 tdi 2004. svinghjulet har ca to tenner med slark (mot starkrans)uten å ta i (flytte sideveis med fingeren). Tar jeg i flytter det seg 8 tenner. Har hørt at møller sier at hvis det er over 4 tenner bør man bytte. Men er det når man tar i eller ikke? Like rart synes jeg det er at svinghjulet slarker "ut og inn" omtrent som et hjul føles slarkete hvis hjullageret er gåent. Er dette normalt?? Ikke ta i:) den løse slakken er ok med 2 tenner uansett type LUK eller sachs:) Og ja det andre er normalt:) Les link over for mer utfyllende svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2010 Jepp. Fant ut av det med den guiden. Perfekt. Tusen takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...