#1 Skrevet Juni 25, 2010 er på utkikk etter ny grill til min a4 b8 med s-line front. så er mest gira på s4 sin grill med sort kant, har chrome nå. ringte på møller bil i trondheim i dag, men de hadde så lite peiling, var så mange og velge i mellom, og de visste ikke om den vart svart eller chrome. noen som har delenr eller link til hvor jeg kan få kjøpt sort optikk grill til en A4 b8 2008 mod med s-line front, s4/rs4 eller vanlig- sline, disse passer vel rett på? mvh Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2010 ingen som vet hvor det kan skaffes en sort grill til audien? a4/s4/rs4 whatever 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2010 ingen som vet hvor det kan skaffes en sort grill til audien? a4/s4/rs4 whatever B8 blir jo levert med sort-optikk.. Så møller skal klare å skaffe dette uten problemer Har sjekket priser selv med møller, trur det var rundt 2000.. Om ikke møller trondheim finner det, så kan jo du ringe møller ålesund f.eks å få delenr. Den chrome rammen rundt grillen kan jo du alltids få lakka eller få noen til å ha på sort film.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2010 på møller i trondheim hadde de ivertfall ikke så mye peil på delelageret. men er ikke bare ramma rundt som er chrome, er de "strekene" inni grillen også, så vil at alt det skal være sort, sånn den er på sort optikk men helst s4 grill, synes den er nesten finere enn rs4. begge disse passer vel når jeg har s-line front? får prøve møller ålesund da vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2010 på møller i trondheim hadde de ivertfall ikke så mye peil på delelageret. men er ikke bare ramma rundt som er chrome, er de "strekene" inni grillen også, så vil at alt det skal være sort, sånn den er på sort optikk men helst s4 grill, synes den er nesten finere enn rs4. begge disse passer vel når jeg har s-line front? får prøve møller ålesund da vett Der er også sort s4 grill iflg. møller ålesund.. Men ring de ja, jeg fikk ivertfall svar på det jeg lurte ang. sort grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...