#1 Skrevet Juni 25, 2010 Vurderer å selge mine 8+9x15" BBS RM - 2" og 3" kant. Nesten kliss nye 185/45 og 195/45 Nankang NS2. Finner salgstråden under dekk/felger selges. Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2010 se kor lang tid det tar før han tom kommer med nåkka lure innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2010 Jeg synes du kan gi dem til meg som betaling for å låne valsa, så kan du få dem tilbake når du får deg 4x100 bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2010 se kor lang tid det tar før han tom kommer med nåkka lure innlegg Ja, det tok jo ikkje lang tid...haha Jeg synes du kan gi dem til meg som betaling for å låne valsa, så kan du få dem tilbake når du får deg 4x100 bil La mæ tenke...hmmm. Korsn bil sku du ha dem på? Du hadde jo fått mad poke på en einser med de her. Kunne ikkje senka i det hele tatt omtrent, og myndighetan hadde sparka skiltan av bilen om du ble oppdaga... Nei, e nok best at æ spare dæ førr sånne kvaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2010 kan jeg prøve de på biln med tanke på innpress ol ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2010 Det burde vel kunne la seg gjøre, på hvilken bil tenker du å ha dem? Må isåfall bli neste uke engang, men må se hvordan det blir mtp ferieavvikling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2010 volvo 343 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...