#1 Skrevet Juni 26, 2010 (endret) Må få på disse senkeskålene mine snart, men vil skru minst mulig pga dårlig rygg (kommer til å ta meg 3 dager...) På Passat 3bg kan man løsne demperen oppe ved kun å fjerne noen plastpropper i motorrommet, og bolten nederst. Kan man dette på A4 B7 også eller må man løsne "alt" inne i hjulhuset? Må man ut med alt dette? Eller kan man bruke "vri" trikset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2010 på min tok vi ut hele demperen slik som på øverste bildet. Men mener å huske at mekanikeren snakket om at det ikke var likt på alle. ( du må ut å sjekke om du ser de 3 boltene over hver demper) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2010 Du må løsne de 3 bolten som du finner oppe i motor rommet ja. Så må du av med de 2 kulene som henger de øvre armene fast i spindelen. Så er det bare en bolt nede enda. På B5 så kan man vel ta ut dempern uten og demontere alt dette. Sikkert likt på gamle passat og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...