Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å bli kvitt den båt følelsen på A6'n min.

Jeg skal nå skifte dempere og fjærer, og lurer på om noen som har noen gode forslag til hvordan dempere og fjærer jeg bør gå for som er kraftige nok til å fjerne denne vuggingen.

Jeg vet at disse er litt vuggete med nytt orginalt understell, derfor håper jeg noen har erfaring med hva som må til for å ta dette til å bli bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har orginalt sportsunderstell. Den er perfekt, verken vuggete eller ukomfortalbel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det V6 modell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pappas A6 2.7T har også sportsunderstell og er egentlig ganske perfekt understellsmessig.

Fast nok, samtidig som den er komfortabel.

Min A4 S-line er fast, konas passat er komfortabel (sportsunderstell, men bløtere enn A6).

Du som kjører 08 CBR1000?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.

Men om jeg skal gå for orginalt sportsunderstell, er det forskjellige lenkearmer og stag som må monteres da?

Nei jeg kjørte en Z750 (Solgt nå) men min bror kjører en 08 CBR1000RR

Hvordan det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På konas Passat så byttet jeg kun dempere og fjærer, gikk fra "offroad" understell til sportsunderstell.

Sendte deg kanskje en speedohealer for en liten stund siden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker å bli kvitt den båt følelsen på A6'n min.

Jeg skal nå skifte dempere og fjærer, og lurer på om noen som har noen gode forslag til hvordan dempere og fjærer jeg bør gå for som er kraftige nok til å fjerne denne vuggingen.

Jeg vet at disse er litt vuggete med nytt orginalt understell, derfor håper jeg noen har erfaring med hva som må til for å ta dette til å bli bra.

HR eller Eibach fjærer + gule koni eller Bilstein B8(?) dempere er en FIN kombinasjon.

Espen Andersen fra Bergen hadde en meget pent senket 1.8TQ med HR 40mm fjærer iallefall.

attachment.php?attachmentid=47032&d=1156

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det V6 modell?

V6 tdi, ja.

Tror det kun er demperne og fjærene som er annerledes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På konas Passat så byttet jeg kun dempere og fjærer, gikk fra "offroad" understell til sportsunderstell.

Sendte deg kanskje en speedohealer for en liten stund siden?

Okay. Takk for tipset. :)

Ja du har sendt meg 2 speedohealere. :)

En til Z750'n som jeg har solgt og en nå nylig til CBR1000RR.

Det var bursdagsgaven til brodern :D

Takk for en god service forresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.