Speedometerproblemer på Audi 100 90 mod

Anbefalte innlegg

:) Jeg har blitt en heldig eier av en Audi 100 avant quattro 2.3e 90 mod. Men jeg har noen små problemer som jeg håper jeg kan få hjelp med her på forumet. Dette er den første Audien for meg. Sedometeret fungerer ikke som det skal. Jeg har byttet giveren på kassa, men fortsatt så pulserer pila på speedometeret. er det noen som har vært borti det før, og kan hjelpe meg?:tilber:

Mvh

Svenn Arve Johansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan prøve å lodde opp igjen instrumentplata og det lille kortet bak på speedoen.

Hadde samme problem på samme type bil og det var i orden etter eg gikk over loddinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan prøve å lodde opp igjen instrumentplata og det lille kortet bak på speedoen.

Hadde samme problem på samme type bil og det var i orden etter eg gikk over loddinger.

Har det en enkel beskrivelse på hvordan jeg tar ut instrumentpanelet. Dette er den første jeg har så jeg har aldri skrudd noe på disse. På forhånd takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 2-3 skruer fra undersida på den svarte lista som er skrudd i underkant av instrumentet.

Når du har tatt ut skruene vipper du den ut i venstre hjørnet og drar den ut av styringer ved å dra den ut mot venstre. Instrumentet er festa med skruer du ser lett etter at pyntelista er fjenra. Stikkere tar du av ved å vippe ut de rosa låseklipsa og bare dra de rett ut. Har du litt trening med lodding er det ingen problem å fikse instrumentet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da får jeg hive meg på det og se om jeg får fikkset problemet. Takk for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.