Anbefalte innlegg

Som topic sier, går dette? Eller blir de stikkende alt for mye ut? Tengte å ha på Nankang AS-1 165/45/17 dekk for å få bra med strekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 alternativer når det gjelder dekk, samme bredde men med 40 eller 45 profil..Men vil heller ikke ha så mye strekk at det er fare for at gummi kan falle av under kjøring.

 

Felgene er bare vanlig 5 eika felger uten kant..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 20, kommer vel litt langt ut med 7,5X17" 165 dekk, hvorfor? Hadde 7 eller 7,5X17 et35 med 205 40 17 dekk på min passat vr6, senket ca 70mm tror jeg, det var såvidt borti innerkant av hjulbue foran enkelte ganger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 20, kommer vel litt langt ut med 7,5X17" 165 dekk, hvorfor? Hadde 7 eller 7,5X17 et35 med 205 40 17 dekk på min passat vr6, senket ca 70mm tror jeg, det var såvidt borti innerkant av hjulbue foran enkelte ganger..

 

Dekkdimmen er for å få dekkstrekk:) må nesten prøve de på når jeg skal se på felgene, bare de ikke tar borti demperen på innsiden så går det bra. Kan godt stikke litt uttom hjulbuen, men ikke alt for mye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165 ser bare dumt ut spørr du meg...

 

185/35 på 7" kan se bra ut med riktig senk(dvs MYE)

 

Ellers ville jeg gått for 195/40..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165 ser bare dumt ut spørr du meg...

 

185/35 på 7" kan se bra ut med riktig senk(dvs MYE)

 

Ellers ville jeg gått for 195/40..

Etter å ha sett mere på 185/35/17 så er jeg enig i at det ser bedre ut..er litt skader på de felgene jeg har fått tilbud på, bla en sprekk i en felg. Får se om det blir handel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.