Anbefalte innlegg

Noen irriterende feil har dukket opp. Kjørelyset bak har sluttet og fungere, bremselyset fungerer. Varmetrådene bak fungerer ikke har 12V skal tilkoblingen på høyre side jordes? bremsekloss varslern er kortsluttet siden bremsene er oppgradert, men fant brudd i den på venstre side, noen som vet hvor denne ender?? I tilegg så holder jeg på å montere bakrutevisker (jada jeg "går imot strømmen") har prøvd å manipulere utgangen på relet og det fungerer men fungerer ikke på hendelen. Vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg ut litt her. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har svart på dette, med bilde: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=189342

Bare skjøt deg innpå pin 6, og legg denne til jord/minus, så får du aldri varsel igjen.

Edit: Når det gjelder elektriske bak, er knekken i gummioverføringen på bakdøren en typisk plass for brudd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bilde men er det "hovedinstrument" panelet vi snakker om? Har du tatt av ratt og stamme på bildet? (sorry men lærer "as we speak" har aldri skrudd på bil, men kjøper du en gammel C4 er det en kickstart på "karrieren") Her er INGEN informasjon overflødig. Det er ihvertfall ikke brudd på vindusviskern, for den går når jeg kortslutter utgangen på relet i motorrommet, for se om noen andre ledningene ser slitne ut imorgen. (Tenkte kanskje relet på denna? mulighet? var litt vanskelig å betjene hendelen mens jeg målte ) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke å ta av hverken ratt , eller rattstamme.

Litt rangt å løsne pluggene bak, men bare husk å dra ut låseklips først.

Edit: Ja det er hovedi9nstumentet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering testet alle utgangene på rele 301 de ser ut til å fungere fint, mistenker rele eller kobling på "hovedlysbryter", ikke noe problem å tenne kjørelys bak med å manipukere utgangene, så kan se bort ifra kabelbrudd ihverfall. :) Nesten alle som har en C4 har byttet bakluke ingen som VET om varmetrådene skal jordes på høyre side??(har 12V på venstre side når jeg opperer brytern. En annen ting når skal lysene i refleksplata tenne?? 1 av tre tenner ved å sette på tåkelys de to andre har jeg fremdeles ikke sett noe lys i. Regner med et er ryggelys, men er det det samme som tåkelyset, isåfall er det fremdeles to som jeg ikke er helt sikker på. Kablene i i overgangen på bakluke er allerede teipet og det ser helt greit ut, tatt av teipen på 4stk, slitt isolasjon men ikke noe brudd. Alle råd motas med stor takk. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det ikke mye hjelp å få he he :P. Har fikset mesteparten selv (med hjep av gode teginger jeg fant på nett og Rune så takk til deg, endte opp med å skru av rattet :) Og vist du vil ha en bekreftelse så er det brun/sort. Gjenstår bare bakruteviskern for se på den imorgen. Gøy når man får det til da. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke bekreftelse, det er noen biler som har brun/sort, mens andre har brun/grønn.

Det var derfor jeg skrev det slik.;)

Fint du fikk fikset det da.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaa. (Første gang jeg skrudde av et ratt så hva vet jeg, he he..) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.