83 mod golf gti, får ikke start. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei, har en 83 modell golf gti. I går kulle jeg sjekke over en sikring pga blinklyet sluttet å fungere. Jeg kom såvidt borti "sikringsboksen" så sa det klikk. Nr 19 av sikringene røk, altså den til signallysene. Etter dette skjedde ville ikke bilen starte. Hva kan det være? Har satt i ny sikring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpidump, må få start på den igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være dårlig kontakt til ett rele,prøv å beveg litt på de.. kan også være bensinreleet som har dårlige loddinger(dette er normalt etter mange års bruk)Åpne opp releet forsiktig med liten flat skrutrekker, å lodd over pungtene som går til stikkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve på det. Hvilket nr er det på bensinreleet da? Lodde kan jeg, så får håpe det ikke er noe værre.

Takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen. Det var brudd på bensinreleet, fikk loddet det sammen, men bilen ville fortsatt ikke starte. Skal prøve å løsne litt på bensinslangen imorgen å se om det er trykk. Hørte ikke noe lyd fra bensinpumpa, men sjekker etter for sikkerhets skyld. Har ikke så mye peiling på motor enda, men prøver å lære:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta til et nytt rele idag og det da starta den etter 2 sek :) herlig å kjøre i sommerværet igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.