#1 Skrevet Juni 26, 2010 Jeg har en A6 sedan 99 modell og er ute etter skinninteriør til bilen. Er det noe som vet hvilken biler jeg kan hente dette ifra som vil passe? Kan jeg hente fra en A4/S4 og/eller A8/S8? Hvilket årsmodeller av disse tror dere vil passe? Evt. andre biler og andre årsmodeller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2010 hør med Stian Exi Skogly, medlem i klubben -han vet sikkert hva som går overens, og har sikkert noe til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2010 jeg tror nok ikke verken int fra a4 eller a8 passer da bilen din lar litt forskjellige utforming av baksetene. framsetene får du nok til å passe. mitt tips er å finne et skinn int til en a6. stian kan nok hjelpe deg med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2010 Jeg klarer ikke å se av annonsen om dette er til sedan eller avant.. Men skinn er det. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22167045 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2010 det er en avant nb: så passer nok avant og sedan overens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2010 Passer setene overens? Kan man bruke Avant seter i en Sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2011 Noen som har litt info om hvilken modeller som kan passe overens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...