Noen som vet hvilket merke dette er? Lykter Golf 4-look til Golf 3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sendte en mail til Mobilsentrum angående de lyktene der;

Spurte dem hvorvidt det er blinklys i selve lykta, slik at det orginale i fangeren kan elimineres, og litt andre spørsmål..

Fikk ikke noe skikkelig svar, da dem ikke visste mer en meg: nei :

Utifra det som står på selve glasset vil jeg tro at disse er godkjente også(E-merket). Har lest at enkelte har klaget på dårlig lys på denne typen lykter, noe jeg personlig ikke bryr meg om; da det bare er å kjøpe bedre pærer/bygge om til Xenon;):D

 

Monteringen er simpel, du skrur ut 4skruer, som holder den gamle lykta og setter på den nye og skrur på de 4skruene igjen.. Det er sannsynlig at du må skaffe deg en adapter for kontakten til lyktene, avhengig av hvilke lykter du har nå. Hvis du har av den typen lykt som bruker H1 og H7 pærer så trenger du neppe adapter, hvis du har av typen som bruker H4 så må du nok investere i adapter.. Autospar selger slike adaptere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg prøver å få In-Pro sine..... Hvem selger dem forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.