#1 Skrevet Juni 27, 2010 (endret) Jeg har en VW Bora 1,6 100hk som jeg hadde inne til reg.reimskifte nå nylig. Etter dette så har jeg ikke brukt den noe særlig... Tok en tur med den i går og la merke til at den dra helt for jævlig dårlig.. spesielt på lavt turtall og i oppoverbakker. Pluss at jeg brukte en halv tank bensin på en strekning på 19 mil Dette blir ett forbruk på ca. 1,2-1,3 liter på mila mot normalen på ca 0,75 på slik kjøring ???? Hva er galt?? Kan reima være pålagt feil eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2010 Høres ut som at reima ikke er riktig, merket med veiv og kam stemmer ikke. Da vil den ikke gå som den skal, reis dit du fikk gjort reg.reim jobben og be dem ta en kontroll av register. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2010 Takker Da skal jeg dra dit i morgen tidlig så får jeg håpe at det ordner seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2010 Da har bilen vært inne og fått flyttet litt på reg.reima. Da ble det straks bedre igjen ja Takker for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2010 Tenkte meg det, tipper du hadde bilen inne på et ikke Møller verksted...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2010 jo hadde faktiske det... Dette er det andre jeg klager på nå på samme servicen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2010 jo hadde faktiske det... Dette er det andre jeg klager på nå på samme servicen.... Møller elverum? du får stramme di opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2010 jo hadde faktiske det... Dette er det andre jeg klager på nå på samme servicen.... Såpass ja, en mekaniker da som ikke gjør jobben sin nøyaktig, og ellers er dårlig på funksjonstest.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2010 Stemmer det De har ryddet opp i begge sakene meget bra da Men litt slitsomt å måtte drive å reklamere flere ganger på samme service da... og når jeg tenker meg litt om så var dette faktisk den tredje feilen etter servicen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...