Anbefalte innlegg

Var da overhodet ikke no gæli i det der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhå.. fikk lyst til å bli purk gitt : smil ::D: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er slike de er der borte det desverre.. Der nytter det ikke å si noe imot politiet eller ikke gjøre som de sier.

En som min far jobber sammen med fikk bank av politet fordi han var så full å viste ikke hvilket rom i blokken han bodde i, så de trudde ikke han bodde der, så skulle de ta han med ut av blokka, men han kjempa imot.. da tok politiet å la han i bakken, slo med køllene under bena slik at han ikke kunne løpe fra de. så slo de han i rygg og mage med kølle.

Dette fikk den personen 30timers samfunnstjeneste for... : bh :: nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er slike de er der borte det desverre.. Der nytter det ikke å si noe imot politiet eller ikke gjøre som de sier.

En som min far jobber sammen med fikk bank av politet fordi han var så full å viste ikke hvilket rom i blokken han bodde i, så de trudde ikke han bodde der, så skulle de ta han med ut av blokka, men han kjempa imot.. da tok politiet å la han i bakken, slo med køllene under bena slik at han ikke kunne løpe fra de. så slo de han i rygg og mage med kølle.

Dette fikk den personen 30timers samfunnstjeneste for... : bh :: nei :

Ligger nok litt mer bak da sikkert. Iallefall om dette skjedde i Norge?

Uansett, du har tapt FØR du begynner å diskutere med polititet. Som regel ;) Men jeg diskuterer for harde livet om jeg kommer opp i noe uansett :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven... I USA tek purken litt for hardt i dessverre :(: nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sir.. im gonna do it again! :D:D:D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor bør man ikke drikke mer enn hva vettet klarer å kontrollere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening er det der det minste en fyllekjører fortjener.

Har null og da mener jeg NULL respekt for fyllekjørere....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening er det der det minste en fyllekjører fortjener.

Har null og da mener jeg NULL respekt for fyllekjørere....

Å når han har NULL respekt for politiet også, ja da går det sånn som i dette tilfellet. Enkelt og greit, og ikke noe problem i mine øyne.

Kanskje han lærte? ;)

Om ikke at han ikke sku kjøre i fylla, så lærte han sikkert at han ikke bør kødde med politiet som prøver å gjøre jobben sin :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven... I USA tek purken litt for hardi dessverre :(: nei :

Det var da aldri å ta i for hardt... Vil egentlig si at politimannen gjorde akkurat som han skal gjøre!!

Var ikke voldelig i hele tatt. : bråk :: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven... I USA tek purken litt for hardi dessverre :(: nei :

Ehh, for hardt i? Ikke i det hele tatt. Fyren motsatte seg arrestasjon og prøvde å stikke av. Han fikk jo nok av advarsler om å ikke prøve å reise seg. Im gonna do it again : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om mann er en løk så må mann tåle å få en trøkk. Dette var da forresten ingenting. Bikkja mi hylte mindre da vi hadde henne på sauetrening jo...

Mvh Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel egentlig snillt spør du meg. Dersom den du skal anholde vet at du har våpen, og han alikevel setter deg til motverge, kan en jo tolke det som at han vet hva han begir seg ut på. Hva om han prøver seg etter våpenet ditt? Da er det vel faktisk lov til å gjøre langt verre ting enn dette. Skjønner de også veldig godt jeg. Vet ikke om han var alene, så nesten sånn ut, men egen sikkerhet kommer alltid først uansett, da tar man ikke sjansen på å bli tatt av en fyllekjører. Ikke godt å vite hva annet han kan ha vært borti heller. Helt grei behandling, kunne vel til og med tatt han tidligere, så hadde han sluppet all baskinga. Dumt å motsette seg arrestasjon uansett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bittelitt off topic: Men så dere innslaget på nyhetene i går? Om det japanske politiet eller hva det var.... Var 4 politifolk eller no, som sto og så på en helt loco fyr som satt inne i en bil som hadde kjørt ut, og han klikka jo FULLSTENDIG inne i bilen der da. Når han plutselig hoppa ut av bilen og løp mot politiet, løp politiet og kameramannen for "livet"..... : haha :

Jeg lo som bare faen først da, men når jeg tenkte meg om, blei jeg BRA irritert... Tenk at POLITIET kan gjøre noe sånt a... Er jo helt villt. Da burde dom skaffa seg en anna jobb for å si det sånn..

Når han karen satte seg inn i bilen doms, og sku dra avgårde med den, da først tørte de å gå på han... :)

: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dette som kalles ris til egen bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.