#1 Skrevet Juni 27, 2010 Hei Jeg har nettopp oppdaget at det er kommet olje/fett innerst på felgen og mansjetten på ytre side er våt av fett. Da kommer spm, er det skadelig å kjøre ca 200 mil slik som den er nå, er snart på ferietappen. Det knepper ikke når jeg svinger og ingen ulyd fra den heller. Om det er noen som vil eller kan ta på seg en slik jobb i Oslo så er du hjerlig velkommen og skal da selfølgelig få godt betalt. Bilen dette gjelder er 2005 Passat 3BG 1.9 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2010 om drivknuta ellers virker bra så ville jeg nok bytta mansjetten... koster litt mer med en ny knute fremfor en mansjett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2010 Ja har nok tenkt å bytte denne, meeen holder den litt til så får jeg byttet denne når ferien er over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2010 Om du vil redde drivknuten din så bør mansjetten skiftes før ferien..200 mil er en del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2010 hmm ja får vel det, får håpe noen kan bytte denne for meg før 10 Juli. Får vel begynne å ringe litt rundt imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2010 jeg kan.. jeg kan.... og bor rett utenfor lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2010 Hey! Flott det, skulle gjerne ha gjort dette selv men har ryggporoblemer (heksesudd) pluss usikker på fremgangsmåen Mye skal du ha for å bytte dette da Arve. Ser at de har et sett drivakselmansjett på NBS. Men si en pris du og når ca du kan ta den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2010 kjører du 200 mil så er knuten borte.. bytt mansjetten med en gang Går også fort å bytte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2010 Hei JA det er nok best å bytte. Skal få gjort det ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...