#1 Skrevet Juni 27, 2010 Hei Som overskriften sier, trenger jeg altså litt bistand når det gjelder å skifte parklyspære på min Passat 3BG. Har fått løsnet lykten noe, og fjernet svart plastdeksel (som er markert med hvit runding på vedlagte bilde). Klarer å få to fingre inn der, og kjenner pæren. Men hvordan sitter den fast? PS: Vedlagte bilde er ikke av min lykt eller bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2010 Er vel W5W pære på disse, altså er det bare å dra den rett bakover. Pleier å sitte litt, så må ta i endel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2010 jupp, du skal inn bak det sorte plastdekselet. der sitter det en pæreholder som Thomas over forklarer. denne kan sitte litt godt så du må lirke litt for å få den ut. kan ofte være litt lettere med en vinklet knipetang. (nb: ikke ta i for mye) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=185717 veldig enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2010 Takker og bukker..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2010 pleie å gå å dra den etter ledningene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...