Anbefalte innlegg

Det skal jeg få fikset rimelig kjapt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste grunnen til å ta av reimhjulet til regreima er hvis du skal bytte simring på veiva, eventuellt å bytte veiv Eller at reimhjulet ikke lenger sitter som det skal på veiva. Dette reimhjulet er skrudd til med et meget høyt moment og er vanskelig å få av og på med motor i bil.

 

Skal du skifte regreim. Så løsner du 4 umbrako bolter og tar av dynamoreimhjulet, og eventuellt servopumpe reimhjul.

 

Reimhjulet/ene som er tegnet inn til venstre på bildet over.

 

Ettersom jeg kan se sitter reimhjulet til dynamo i en egen torx bolt?

 

bolt 80.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slå litt på reimhjulet med hammeren så løsner det. om jeg ikke husker helt feil da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ytterste (til servo reima) er av. mangler løsne det til dynamoen. men kan prøve "dælje" litt på det og jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ytterste (til servo reima) er av. mangler løsne det til dynamoen. men kan prøve "dælje" litt på det og jeg.

 

dælje hørtes litt brutalt ut men. mener det bare var litt røff behandling som skulle til for å dra det av .. 1,9 tdi ? 8v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer 1,9TDI 1z detta her. Har ikke noe avdrager eller noe så da får man prøve litt herj hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klart å imponere meg selv litt.. Skulle bytte parklyset mitt til ett nytt, og når jeg skulle ta ut det gamle, så løsnet pæren fra kontakten, for deretter å sitte fast. Når jeg skulle ta den ut med fingrene "poppet" den inn og ble liggende i selve lykthuset. Noen som har noen finurlig løsning på hvordan jeg kan få det ut igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klart å imponere meg selv litt.. Skulle bytte parklyset mitt til ett nytt, og når jeg skulle ta ut det gamle, så løsnet pæren fra kontakten, for deretter å sitte fast. Når jeg skulle ta den ut med fingrene "poppet" den inn og ble liggende i selve lykthuset. Noen som har noen finurlig løsning på hvordan jeg kan få det ut igjen?

 

prøve med en slik, gjorde det samme som deg å denne berget meg

http://www.bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/garasjeutstyr-og-verktoy/verktoy/ovrig-verktoy/boybar-gripearm2/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i oslo område som har verktøy og mulighet til og bytte ventiltettningene på en løs aan topp? Selfølgelig mot betaling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Oslo som kan bytte fjærer på min 2012 Audi A6? Mot betaling.

 

UTFØRT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har vagcom :D som kunne hjulpet meg å programere om lyktene foran på min golf V ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har vagcom :D som kunne hjulpet meg å programere om lyktene foran på min golf V ?

 

Jupp! Hva skal du gjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp! Hva skal du gjøre?

 

har lyst til å programere om blinkerne til us mod.

så park og blinkeren lyser i ett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen som tar 4 hjulskontroll kjapt? Nå er nemlig dekkene på min 19" allerede på corden, må få orden på bakhjuls stillinga KJAPT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Johan Lindstrøm. Han jobber på Mekonomen i Lillestrøm og jeg tok 4 hjuls kontroll der på min nå for 1,5 time siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Will do. sender han en pm jeg. takker for tips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om ett verksted i oslo som ikke tar seg så godt betalt for å sette på senkesett ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp med å valse hjulbuer bak, har verken verktøyet eller kompetansen til å gjøre det selv.

Trenger også å få lakkert ett sidespeil og en spoiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om ett verksted i oslo som ikke tar seg så godt betalt for å sette på senkesett ?

 

Hva er du villig til og betale da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan montere senkesett på en Audi A4 B7 FWD?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp med å valse hjulbuer bak, har verken verktøyet eller kompetansen til å gjøre det selv.

Litt uklart spm kanskje, men hvor mye valsing trenger du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er du villig til og betale da?

 

En kompis av meg hadde fjærklemmer så da får jeg vist hjelp av han :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt uklart spm kanskje, men hvor mye valsing trenger du?

 

Beklager for dårlig informering, men jeg fikk ordnet det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager for dårlig informering, men jeg fikk ordnet det :)

Hehe..jeg tenkte mer på at jeg stilte et uklart spm ved å spørre om hvor mye det var nødvendig å valse :)

 

Flott at det ordna seg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et medlem som bor langt fra Oslo, lurer på om det er noen her i Osloområdet som kan påta seg jobben å bytte bunnpanne på en Passat 1,9tdi syncro, tipper den er rundt 2005 mod.

 

I såfall send meg en PM, da jeg skal hjelpe ham med frakte bilen fra der den står nå og til der den skal skrus enten det skal gjøres av DEG eller noen andre. Oppgi i PMen hva slik jobb er verdt, du får bilen "levert på døra".

 

Haster, da bilen skal flyttes meget snart, forhåpentligvis mot slutten av helga og innen mandag/tirsdag.

 

Ikke svar her i tråden (jeg følger ikke med her) men send meg PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.