Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på om det noen som kan bytte

turbo, manifold,dyser,chip, Komplett turbo 2871 kit.

 

Ikke ic

 

Gjelder en a4 1.8t b5 99 mod

 

Planen er 280 hk

Pm meg hvor lang tid og mye skal dere ha for jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp til å montere Votex sideskjørt på min Touran så fort som overhodet mulig.. Gjerne i morgen (søndag 27 mai).. Noen som kunne tenke seg å hjelpe til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg trenger fysisk hjelp, men har et spm..

 

Tuten på VW som sikkert mange vet er satt sammen av to "toner". En mørk og en lys. Den mørke svikter nå, så tuten/ hornet høres helt latterlig ut. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifte dyptone hornet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Til noe annet med bedre lyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifte dyptone hornet...

 

Kan JEG gjøre det? xD Eller må jeg besøke jobben din? haha:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle kan gjøre det :P

 

husker ikke helt hvor den sitter på bilen din, men tipper den sitter bak et av tåkelys gitterne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess, fant dem. To små saker som sitter på fører-siden, bak tåkelysgrillen. Ser ganske enkelt ut å bytte, får se hva som skjer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst på en liten sveise jobb? En flens på downpipen min som må flyttes litt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan assistere med å sette inn hengerfeste på en Passat 3C 4Motion med ryggesensor? Har VCDS selv så den biten kan jeg ordne. Trenger å kjøpe inn selve delen fra et sted også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan assistere med å sette inn hengerfeste på en Passat 3C 4Motion med ryggesensor? Har VCDS selv så den biten kan jeg ordne. Trenger å kjøpe inn selve delen fra et sted også :)

 

Jeg gjorde dette på min a3 denne uka. Bestilte westfalia fra bertelshoffer.com. Bra bruksanvisning som følger med. Jobben er gjort på en 4-5 timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan låne meg en bukk, for idag eller imorgen :) ? må levere bilen til tilsynet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen spacere på bilen som sitter bom fast, tenkte jeg skulle prøve å demontere dem med tanke på salg etterhvert. noen som har noen gode tips til å få av disse?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen spacere på bilen som sitter bom fast, tenkte jeg skulle prøve å demontere dem med tanke på salg etterhvert. noen som har noen gode tips til å få av disse?? :)

 

Flat skrutrekker og hammer for å banke i mellom? Eller er det skrudde spacere du har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

?

Har du mulighet til å koble US lys på s4'n en dag, Simen? :) Jeg har så lyst til å se hvordan det blir hvis det ikke er mye stress for deg å fikse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, er det de du har på bilen som vi har har snakket om på PM? :)

 

De på bildet er ikke de jeg har på min, men det er nesten samme design :) De på bildet er SCC, jeg har DTS..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan ta å skifte olje og oljefilter + vise meg hvordan man

Gjør det..

 

Pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet til å koble US lys på s4'n en dag, Simen? :) Jeg har så lyst til å se hvordan det blir hvis det ikke er mye stress for deg å fikse.

 

Denna såg jeg litt seint gitt.. Må det kobles eller kan det programmeres opp? Kobling håper jeg å unngå, men å bruke tid på vagcom gjør jeg med glede. Da får jeg jo tatt en nærmere titt på S4 også :) Send meg en PM så får du raskere svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på bildet er ikke de jeg har på min, men det er nesten samme design :) De på bildet er SCC, jeg har DTS..

 

Sliter du med å få ut boltene eller sliter du med at spaceren har irret fast i navet?

 

Hvis det er det siste er det hammer og meisel som gjelder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter du med å få ut boltene eller sliter du med at spaceren har irret fast i navet?

 

Hvis det er det siste er det hammer og meisel som gjelder.

 

Spanerne sitter hardt "over alt". Det er ikke mulig å rikke den i det hele tatt.

 

Med hammer og meisel går vel spacerene til helvete?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan ta å skifte olje og oljefilter + vise meg hvordan man

Gjør det..

 

Pm

 

send en pm du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som er en racer på å skifte drivakselmansjetter (og kanskje reg.reim) på en Passat 3BG? Kunne sikkert klart mansjetten selv, men jeg har ikke tid :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spanerne sitter hardt "over alt". Det er ikke mulig å rikke den i det hele tatt.

 

Med hammer og meisel går vel spacerene til helvete?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Bare vær forsiktig så går det bra:) skjedde meg med begge settene med spacer jeg har hatt. Første ble ødelagt når jeg brukte skrutrekker for å få av. Det andre settet gikk fint, litt mere forsiktig bare!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.