Anbefalte innlegg

Noen som er flink med stoff? gjorde et forsøk på å trekke om taket mitt her, men det ble veldig mislykka så om noen har lyst på en jobb så er det bare å si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med vag-com som kan kode US-park på en Golf V, nå i kveld? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er flink med stoff? gjorde et forsøk på å trekke om taket mitt her, men det ble veldig mislykka så om noen har lyst på en jobb så er det bare å si ifra.

 

Jeg har ikke trekt om taktrekk før men skal ta mitt eget nå veldig snart så jeg kan jo legge ut et bilde etter jeg er ferdig så kan du se hvordan det blir :)

 

Hvordan stoff bruker du? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Bærum som kan høre litt på en MK4 1.6 AKL for meg, slik at jeg får avgjort om det er utløserlager eller vannpumpe/strammehjul som lager lyder (før jeg setter igang med å bestille deler)?

 

Polerer biler som hobby (Essiek på dcn.no) - så hvis det er noen VACN'ere rundt omkring her som har sted å stå og ønsker shine / hjelp til shine så er det bare å si i fra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke trekt om taktrekk før men skal ta mitt eget nå veldig snart så jeg kan jo legge ut et bilde etter jeg er ferdig så kan du se hvordan det blir :)

 

Hvordan stoff bruker du? :)

 

Jeg brukte et sånt svart alcantara stoff fra stoff og stil Drammen, men det var så stivt og tjukt at jeg ikke fikk bort alle skrokenne ved håndtakene og solskjermene. Nå i ettertid har også limet begynt å gi etter, så nå sitter jeg snart med hele taket over meg så det ser ut som jeg kjører rundt med hijab på huet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Lurte på om noen kan skifte

Olje,oljefilter og bremsevæske + lære meg hvordan man gjør det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil hjelpe meg å demontere midtkonsollen på en 2008 A6 4F?

Skal legge CF folie på den, så den må ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvordan man får lettet på hele plastikkdekselet som ligger rundt håndbrekket og armenet? Skal trekke aux utgang fra concertspilleren og til koppholder under armlenet, og jeg vil at ledningen skal gå under interiøret slik at det ikke er ledninger overalt.. Gjelder en a3 8p 06' :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian Halvorsen har vel teken på det på A3? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det :) kan høre med han!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ass, jeg valgte en enklere løsning på aux'en fordi jeg ikke orket å demontere midtkonsollen :P Kjøpte av Sondre som kan monteres isteden for en av blinddekslene ved siden av varseltrekantknappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ass, jeg valgte en enklere løsning på aux'en fordi jeg ikke orket å demontere midtkonsollen :P Kjøpte av Sondre som kan monteres isteden for en av blinddekslene ved siden av varseltrekantknappen.

 

Jeg har funnet en løsning som er helt kurant, men jeg er ikke 100% fornøyd :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anyone? : smil :

 

Noen som vil hjelpe meg å demontere midtkonsollen på en 2008 A6 4F?

Skal legge CF folie på den, så den må ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me fix :)

 

Håper du har med deksel så du kan lukke over, kommer til å samle seg mye dritt nedi der ellers :P Burde satt den på en av endene sånn at det ikke kan falle dritt/støv nedi hullet til pluggen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anyone? : smil :

Hvis du ikke får noe hjelp her er det mye å hente som allerede er skrevet på div engelsktalende forum. Ingenting krever færre tomler enn de man har...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan montere intercooler kit til audi a4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke får noe hjelp her er det mye å hente som allerede er skrevet på div engelsktalende forum. Ingenting krever færre tomler enn de man har...

 

Har brukt noen timer på google og har funnet 2 tråder, den ene forklarer det ganske godt, men jeg trenger bilder :P er litt over snittet redd for å rive istykker noe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som er rå på og time 1,9TDI 1z motor? Har fått montert hele motoren på 80'n, men ikke faen om den starter.. Begynner bli litt desperat etter og få den i gang da jeg har en større skru jobb forran meg på a4'n også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Vurderer å bytte ut interiør lister i en 2012 Audi A4 med karbon fra disse her: http://www.ocarbon.com

 

Noen som har erfaring med dette? gjelder 4 x dør lister + 1 x hanskeromlist + 1 x list rundt midtkonsoll (antar er vanskeligst - det andre er vel "klikk/klikk")

 

Send meg en PM :-)

 

Bor i Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...alternativet er å kjøpe Carbon film og sette på, men trenger da "ekspert hjelp" fra noen som har gjort dette før - av/påmontering + legging av selve filmen så resultatet blir 100 %...

 

Send PM - lei av den grå plastiken!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt noen timer på google og har funnet 2 tråder, den ene forklarer det ganske godt, men jeg trenger bilder :P er litt over snittet redd for å rive istykker noe :P
Det hender ofte jeg finner ting lettere inne på selve forumet og ikke via Google.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en liten skade på bilen som jeg ikke klarer å ordne opp i selv. Som man ser på lenken under så er nedre del av bakfangern kommet på feil side av klipset som skal holde det på plass (lettere å forstå om man ser bilde?) Uansett, er det noen som har peiling på hvordan dette kan løses? Noen som vil hjelpe til? Betaler gjerne for å få dette i orden.

 

Av det jeg har lest på nettet så kan det være greit å demontere hele bakfangern, ta av nederste del og så sette den på igjen riktig.

 

Er du en MKV-konge og vil hjelpe? Send PM!

 

http://tinypic.com/r/2zpo26v/6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått en liten skade på bilen som jeg ikke klarer å ordne opp i selv. Som man ser på lenken under så er nedre del av bakfangern kommet på feil side av klipset som skal holde det på plass (lettere å forstå om man ser bilde?) Uansett, er det noen som har peiling på hvordan dette kan løses? Noen som vil hjelpe til? Betaler gjerne for å få dette i orden.

 

Av det jeg har lest på nettet så kan det være greit å demontere hele bakfangern, ta av nederste del og så sette den på igjen riktig.

 

Er du en MKV-konge og vil hjelpe? Send PM!

 

http://tinypic.com/r/2zpo26v/6

 

Hva er det du har rygga på nå da? :P

 

Ser ut som om du har klart og ødelegge minimum klipsene som holder nedre del av bakfanger på plass.. Er du ekstra uheldig har bakfangern tatt kvelden ved festepunktene til nedre del. Tipper det enkleste er og demontere hvis du vil prøve selv. Jeg har desverre ikke tid til å hjelpe deg før om ca 2 uker hvis du ikke får fiksa det selv. Send meg en PM da isåfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som er rå på og time 1,9TDI 1z motor? Har fått montert hele motoren på 80'n, men ikke faen om den starter.. Begynner bli litt desperat etter og få den i gang da jeg har en større skru jobb forran meg på a4'n også

 

Nå går 80'n att så da kan dere se bort i fra denna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.