Anbefalte innlegg

Håper du har med deksel så du kan lukke over, kommer til å samle seg mye dritt nedi der ellers :P Burde satt den på en av endene sånn at det ikke kan falle dritt/støv nedi hullet til pluggen..

 

Bruker heldigvis den pluggen hele tiden, så trooor ikke at den rekker å tette seg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du AC problemer kan jeg fikse det meste! send pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har problem med at jeg ikke har AC. Fikser du det eller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe deg å lukke opp vinduet ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...alternativet er å kjøpe Carbon film og sette på, men trenger da "ekspert hjelp" fra noen som har gjort dette før - av/påmontering + legging av selve filmen så resultatet blir 100 %...

 

Send PM - lei av den grå plastiken!!!

 

Ingen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endre lysinnstillinger A3 '08// VAG-COM

 

Har en A3 2008 som jeg gjerne skulle fått endret litt lysinnstillinger på.

Kort oppsummert her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=235910

 

Vil gjerne ha endret slik at posisjon 0 gir tåkelys + park som default kjørelys.

 

Jeg kan ingenting om VAG-COM og er begrenset teknisk oppegående : klø : så om noen vil hjelpe meg med dette hadde det vært stas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endre lysinnstillinger A3 '08// VAG-COM

 

Har en A3 2008 som jeg gjerne skulle fått endret litt lysinnstillinger på.

Kort oppsummert her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=235910

 

Vil gjerne ha endret slik at posisjon 0 gir tåkelys + park som default kjørelys.

 

Jeg kan ingenting om VAG-COM og er begrenset teknisk oppegående : klø : så om noen vil hjelpe meg med dette hadde det vært stas.

 

Ta deg en tur innom mandagstreff på lørenskog, Simen pleier vel og ha med vagcom og klarer stort sett fikse det meste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte bare å poste her at jeg er kommet ganske godt i gang med detailing, og dersom noen trenger hjelp til noe innen bilpleie så bidrar jeg gjerne så godt jeg kan :)

 

Holder til på skedsmokorset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å feilsøke denne haugen (som ikke jeg har koblet sammen, men som har virket tidligere, iflg Gimnes)?

 

Alt er målt og har kontakt. iPod ser at den er koblet til noe som ikke kan lade den, men ikke f*** om jeg får MFD-en til å se iPod-en. Det er et OE iPod adapterkit 000 051 444 K som er i bruk.

 

20120624_1533021.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan sand/glass blåse fire felger, grunne, sparkle bittelitt og lakkere disse mot betaling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter mulighet for å få bilen opp på en løftebukk for å finne en kjølevannslekasje, noen har har tilgang til en på tirsdag (idag) eller onsdag? Trenger også hjelp til å feste en spoiler. Kan sikkert klare det selv, men det er alltids fint med noen som har erfaring med dette :) Og hva anbefales å feste den med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo ikke akkurat det her relatert til å skru, men lurte på om det var noen her som har god kunnskap om restaurering av skinn og som har mulighet til å gjøre en ok jobb på ett ratt? :) Om det ønskes noen kroner for jobben så kan det ordnes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo ikke akkurat det her relatert til å skru, men lurte på om det var noen her som har god kunnskap om restaurering av skinn og som har mulighet til å gjøre en ok jobb på ett ratt? :) Om det ønskes noen kroner for jobben så kan det ordnes :)

 

Kan du slenge ut litt info/bilde av rattet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du slenge ut litt info/bilde av rattet?

 

Det skal ordnes, må bare få i meg litt middag først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ordnes, må bare få i meg litt middag først :)

 

Flott! greit og se om det er så "ille" att det må trekkes opp eller om det kan reddes med litt lærpleie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi se her, først ett lite bilde av hele rattet:

IMAG0257.jpg?t=1341513265

Og den vinkelen jeg fant som viste slitasjen mest:

IMAG0262.jpg?t=1341513263

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er ikke værre enn att litt lærpleie tar det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg også tenkte, men det å kjøpe lær produkter for tusenlappen føles litt unødvendig når det bare er ett ratt som skal fikses.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gi det ett forsøk jeg. Har lærpleie produkter liggende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller så har jeg et ratt liggende men husker ikke helt hvor pent det var men så vidt jeg husker så ser det ikke så ille ut som ditt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp skaffet rattet, så tenkte jeg skulle så om jeg fikk ordnet det først i hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter mulighet for å få bilen opp på en løftebukk for å finne en kjølevannslekasje, noen har har tilgang til en på tirsdag (idag) eller onsdag? Trenger også hjelp til å feste en spoiler. Kan sikkert klare det selv, men det er alltids fint med noen som har erfaring med dette :) Og hva anbefales å feste den med?

 

Har du fått hjelp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gi det ett forsøk jeg. Har lærpleie produkter liggende

 

Kan hende man må farge det når det er så slitt, men gi det ett forsøk og si ifra, så kanskje jeg kan ta mitt eget ratt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne fått på TT bremser på GTIen, noen som kan hjelpe med dette? Eller som vet om godt og billig verksted i oslo som evt kan gjøre det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.