#1 Skrevet Februar 10, 2005 Lurte på om det var noen i lokallaget som har utstyr til å valse hjulbuene mine? MVH. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2005 Hør med Harald Kåre Angvik, bor på Moa/Freneidet... Han har ikke valse...men han kan garantert få hjulpet deg å brette ut skjermene dine. Jævlig flink fyr som får til det MEST UTROLIGE!!!! Han har mange spesielle bygg bak seg, Caddy, T2 og Corrado + at han har hjulet mange som ikke klarer selv...inkl meg selv.... Sender deg tlf nr hans på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2005 hadde han en corrado som var breddet og byttet mot en coupe med rødt interiør for ei stund tilbake?? jeg bor i malmefjorden så da er det ikke lange vegen. skal prøve han jeg. Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2005 jeg har valseverktøy ! bor i ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2005 jeg har valseverktøy ! bor i ålesund. Det skal jeg huske på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 Gøran Åndal har vel også. Holder til på Kleive(nesten). Han er dyktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2005 Vet av en i ålebyen som tar 750 pr hjulbue.... Kan sende mailadressa hans på pm til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...