#1 Skrevet Juni 28, 2010 Motoren på Audi TT´en min er tiltider hard å starte. Må vri om nøkkelen 2-3 ganger før den tar tak. Noen ganger går det med en gang. Ellers går den som ei klokke når jeg får den igang. Det lyser OK når jeg vrir om nøkkelen første gang og det er skiftet plugger nylig. Bilen har bare gått 57.000 km. Hva kan det være? Tennpluggledningene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2010 Motoren på Audi TT´en min er tiltider hard å starte. Må vri om nøkkelen 2-3 ganger før den tar tak. Noen ganger går det med en gang. Ellers går den som ei klokke når jeg får den igang. Det lyser OK når jeg vrir om nøkkelen første gang og det er skiftet plugger nylig. Bilen har bare gått 57.000 km. Hva kan det være? Tennpluggledningene? Kan det være den klassiske startsperra som slår inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2010 Vil det hjelpe å bytte det batteriet i nøkkelen? Tror det er litt svak siden at jeg må ganske nær for at sentrallåsen reagerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2010 Tar starteren, den som er litt treg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2010 jada. Den drar fint rundt den. Det er akkurat som det ikke kommer bensin frem når jeg vrir om nøkkelen. Men når jeg har fått den å gå, går den som ei klokke, så det er ikke noe feil med bensinpumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2010 hmmm... kjørt VAG COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2010 Hva er vag com? Nettopp meldt meg inn her og dette er min første Audi, så er litt grønn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2010 hehe, Vag-COM er for å lese diagnose, hvor i landet bor du? Velkommen som medlem foresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2010 Jeg bor i Hamar ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2010 Prøv å få kjørt en diagnose test hos noen som har VAG-COM, eller hos møller. Gjort på få minutter. Da får du helt sikkert vite hva som er galt. Høres ut som startsperre- problematikk for meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...