#1 Skrevet Juni 28, 2010 skulle hatt noen som kunnet ta på seg å fikse en liten bulk /lakkskade på A8en på framskjermen. noen som tar på seg slikt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2010 Fint med bilder georg. Nabon t ES er jo billigst i byen på slikt, og jeg har god erfaring derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 Fint med bilder georg. Nabon t ES er jo billigst i byen på slikt, og jeg har god erfaring derfra. hehe skulle legge inn bilde når jeg kom hjem i går meeeen fruen ville det andeledes skal legge inn et i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2010 Dette vet du sikkert, men du sender ikke en A8 på et hvilket som helst verksted, pass på at de har alu-kunnskap og utstyr for dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2010 blir nok ikke hvor som helst , men dette er ikke no mega skade her er bilder fra forskjellige vinkler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2010 Byåsen bilskadesenter. De lakka opp Julie sin A8, den ble knallbra! De lakka også Vegard Storås sin bil, knall bra arbeid på den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2010 Bedre bil er jo også veldig flink på slike småreparasjoner http://bedrebil.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2010 Byåsen bilskadesenter. De lakka opp Julie sin A8, den ble knallbra! De lakka også Vegard Storås sin bil, knall bra arbeid på den også. I tilegg til klubb rabatt også da. Byåsen Bilskadesenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...