Delenummer xenonlykt Passat 3C. ETKA-hjelp

Anbefalte innlegg

Har hatt problemer med at langlyset på konebilen ikke ville skrudd seg på i den venstre hovedlykta. Etter litt Vagcom-feilsøking fant en kompis ut at en stillmotor/servomotor som "drar" på langlyset sikkert nok har takket for seg. Alt annet fungererer fint,linsa svinger begge veier og den adaptive funksjonen med cornering lights virker også. Har funnet flere hovedlykter på Ebay og tok også en titt på Nbd.no men det kom opp samme delenummer med forskjellige bokstaver bak. Kan vel ikke være så store forskjeller på de lyktene vil jeg tro ? Bør jeg finne ut hva min bil er levert med å få tak i en slik eller er det mange delenummer som blir overført ? Delenummeret på venstre lykt er iallfall : 3C0941751

Bilen min er en 06 modell registrert sent i oktober 05.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å dra på møller og ta det på garanti?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å dra på møller og ta det på garanti?
Bilen er bruktimportert ifra Tyskland så det går nok ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Møller å sjekka opp om man får den motoren løst,det var kun en motor som var merket med "lyslengde-justering" å det regnet vi med hadde forbindelse med den automatiske høydejusteringen. Ser for meg at den still/servo-motoren til langlysene er inni lykta. Den man fikk løst var på utsiden av lykta,satt inn i et hull liksom. Noen som kan bekrefte at den motoren har med den automatiske høydejusteringen å gjør ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekket ledningene inne i lykten først.. En stund siden jeg har vært borti den feilen, men mener at det var et problem med at fjernlyset ikke funket på en av lyktene og det da var ledningene som var røket/løsnet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekket ledningene inne i lykten først.. En stund siden jeg har vært borti den feilen, men mener at det var et problem med at fjernlyset ikke funket på en av lyktene og det da var ledningene som var røket/løsnet
Takk for tipset !! Husker ikke helt den feilkoden men var noe med short to ground eller noe i den dur på den motoren som drar på langlyset. Såklart må noe slikt dukke opp når det er kar som nesten ringer med en gang i timen for han vil ha bilen igår : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg av med fangeren for å komme til inni lykten eller klarer jeg det ved å ta av dekslene bakpå lykta ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.