225/35-19 dekk med lite dekkstøy?

Anbefalte innlegg

Har kjørt Rosso selv, var det jeg snakket om. Kom til å tenke på det nå, Rosso har rød(rosso) "P-zero" logo på dekksiden, nero har vel ikke? Kan det stemme?

Uansett, flott dekk, men høy pris. Og kanskje finnes det mer støysvake dekk til hverdagsbil-

Tror kanskje jeg har sett noen som har det, men mine dekk er helt sorte og heter Rosso, kan kanskje har vært forskjellig fra år til år, nye/gamle utgaver osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig... ble en "ny" verden inne i bilen ved bytte fra P Zero Nero til Conti SC3 på Golfen (Golf V stv)

dette er stikk motsatt av min vurdering av de samme dekkene, dog på en Golf 6.

Dekkstøy er jo en veldig subjektiv sak, så "brukertilbakemelding" bør ikke vektlegges veldig fremfor mer vitenskapelige tester.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 225/35-19 på gamle golfen, yokohama s-drive. De syntes jeg var stille. :)

ref. innlegget mitt rett over her, dette dekket har jeg også hatt og opplevde det som meget støyende, mens du synes det var stille :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha dekk som støyer lite, burde du gå for asymetriske dekk med outside, inside merking. ikke dekk med v-lignende mønster, de bråker mest.

Michelin ps2 har jeg veldig gode erfaringer med, men et dekk som jeg liker faktisk ennå bedre er good year eagle f1 assymetric, det er helt på høyde med ps2 dekket og koster ca 1000 lappen mindre pr dekk i 19".

Jeg kommer nok bare til å bruke gy dekket fremover, etter å ha vert veldig fan av ps2 tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjørt på Khumo ecsta KU31 de siste 4 årene og jeg er veldig fornøyd med de mtp støy...gode dekk som ikke slites for fort eller for sakte...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kupper denne tråden litt jeg..

Er det noen som har prøvd General-dekkene?

Jeg var innom en dekkforhandler i dag og spurte på nye dekk og han anbefalte General. Han påsto disse var gode å kjøre med og at de støyer ganske lite.

Dekkene jeg har i dag er noen drittdekk for å si det mildt, og neste gang jeg treffer han som solgte meg disse skal jeg tre de nedover vomma på'n.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kupper denne tråden litt jeg..

Er det noen som har prøvd General-dekkene?

Jeg var innom en dekkforhandler i dag og spurte på nye dekk og han anbefalte General. Han påsto disse var gode å kjøre med og at de støyer ganske lite.

Dekkene jeg har i dag er noen drittdekk for å si det mildt, og neste gang jeg treffer han som solgte meg disse skal jeg tre de nedover vomma på'n.. :P

General er billigdekk og tviler enormt på at de kan måle seg med noen av dekkene som nevnes i denne tråden.

Ikke vondt ment, men bedre å diskutere den type dekk i tråder som omhandler nankang og den type dekk;)

Forøvrig stor takk til dere som kommer med knallbra tilbakemeldinger her: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.