#1 Skrevet Juni 28, 2010 Hei! Jeg skal fikse litt på transporteren min i helga, og i den sammenheng lurte jeg på om det er noen som sitter å ruger å småpromper på noe arb. info:P Trenger Arb. info på skift av toppakning, registerreim og dieselpumpereim:D Hadde vært fint vist noen hadde noe:D Kan evt. sendes på maaail: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2010 Det aller meste er likt som 100/A6 i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112562 Eneste som er merkbart annerledes på transporter ift 100/A6 er regiser/DP-timingen, der stempelløftet skal være 0,55 mm i stedet for 0,25mm som beskrevet i linkene over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 (endret) Kjempe;) Takk Lurte på om jeg skal se litt nærmere på dysespisser også, har du noen linker. Evt PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...