Legge ved bilder på forumet.

Anbefalte innlegg

Sikkert bare meg som er litt klossete men jeg lurer på hvordan jeg får til å legge ved bilde i tråden?

Trykker på sett inn bilde, men da kommer det et vindu som det står "Explore user prompt" på. Kommer ikke videre etter det...

Kan noen hjelpe meg? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal legge til bilde fra harddisken din trykker du på knappen "Behandle vedlegg" under tekstboksen du skriver i. Der kan du laste opp bilde® som legger seg inn i meldingen din. Er en maks størrelse på bildene, men det ser du hvis du prøver med et som er for stort.

Skal du legge til bilde fra internett trykker du på bildeknappen over teksten her og legger inn adressen til bildet.

Gjorde det ting litt lettere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal legge til bilde fra harddisken din trykker du på knappen "Behandle vedlegg" under tekstboksen du skriver i. Der kan du laste opp bilde® som legger seg inn i meldingen din. Er en maks størrelse på bildene, men det ser du hvis du prøver med et som er for stort.

Skal du legge til bilde fra internett trykker du på bildeknappen over teksten her og legger inn adressen til bildet.

Gjorde det ting litt lettere?

Nå ble det lettere ja! Tusen takk! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.