#1 Skrevet Juni 28, 2010 Noen av alu-panelene i dørene på A6'n har noen små, men stygge hakk fra forrige eier (skjønner ikke hvordan det har gått til). Noen som vet om det er enkelt å skifte disse selv, og evt. omtrent hva disse panelene koster? Har kjent litt på undersiden, og virker som om det kan være ganske greit å få dem av, men kunne vært greit å vite ca pris også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2010 De er bare klipset fast,har byttet på førersiden og pasasjersiden jeg også. Tror de kostet ca 800.-stk. Ser at de selger på e bay til mye rimeligere. Er fort gjort å få skrape på disse listene om man er uheldig å komme borti med nøkkler osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2010 Takk, synes det så ganske greit ut. 800,- pr. stk. er overkommelig. Ja, jeg har også tenkt på nøkler, men alle, både foran og bak, har egentlig noen av de samme hakkene.. Får sjekke litt på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 Jeg monterte carbonlister i A6en min fra RS6. Dyr pakke om du skal ha alle, men jeg fikk til alle dørene og til dashbordet for 1500,-. Askebegeret passet ikke pga at jeg har enkel DIN. Ang bytting av listene, så er det bare å bruke en bred metallsparkel og sette inn i bunn av listene og brekke de ut. Jo bredere du har jo mindre er sjansen for avtrykk i dørpanelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2010 Jeg monterte carbonlister i A6en min fra RS6. Dyr pakke om du skal ha alle, men jeg fikk til alle dørene og til dashbordet for 1500,-. Askebegeret passet ikke pga at jeg har enkel DIN. Ang bytting av listene, så er det bare å bruke en bred metallsparkel og sette inn i bunn av listene og brekke de ut. Jo bredere du har jo mindre er sjansen for avtrykk i dørpanelet. Takk, da får jeg se om det blir bytte etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2010 Start å vipp ut listen i enden som er mot hengslene på døra, da går den lett av... Skiftet selv da mine hadde noen riper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2010 Jeg monterte carbonlister i A6en min fra RS6. Dyr pakke om du skal ha alle, men jeg fikk til alle dørene og til dashbordet for 1500,-. Askebegeret passet ikke pga at jeg har enkel DIN. Ang bytting av listene, så er det bare å bruke en bred metallsparkel og sette inn i bunn av listene og brekke de ut. Jo bredere du har jo mindre er sjansen for avtrykk i dørpanelet. Du hadde vel a6 4B du? for er ikke noe enkel og dobbel DIN på 4f;) Listene på dørene på 4F sitter veldig løst:) Pleier å vippe de av med fingra, bare å ta tak i underkant av lista:) Den sitter i en liten hake bakerst også, så vær obs på at når den er dratt litt ut så må den flyttes litt i lengderettning for å få huket ut haka av hullet bakerst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2010 Takker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...