#1 Skrevet Juni 28, 2010 Hei. Har en ulyd fra venstre forhjul. Dette høres ut som en slags knirking/skriking når jeg svinger. Lyden kommer ikke når bilen kjører rett fram f.eks. Men når jeg dreier en halv gang på rattet.. SÆRLIG i sakte fart. Lyden kommer spesielt fra venstre forhjul, men ligner også på knirking fra støtdemperene bak. Noen som kjenner til dette? Hørt at det kan være et lager i støtdempertårnet.. Har satt på 17" på bilen, orginalt 15". Lyden ble værre etter dette.. men vet ikke om det kan ha noe å si. Setter pris på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2010 Hei. Har en ulyd fra venstre forhjul. Dette høres ut som en slags knirking/skriking når jeg svinger. Lyden kommer ikke når bilen kjører rett fram f.eks. Men når jeg dreier en halv gang på rattet.. SÆRLIG i sakte fart. Lyden kommer spesielt fra venstre forhjul, men ligner også på knirking fra støtdemperene bak. Noen som kjenner til dette? Hørt at det kan være et lager i støtdempertårnet.. Har satt på 17" på bilen, orginalt 15". Lyden ble værre etter dette.. men vet ikke om det kan ha noe å si. Setter pris på svar dette er en Passat 98 mod. 1.8l . med 160 på tellern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...