#1 Skrevet Februar 10, 2005 Hei Jeg kjører med 17" 215/40 (både vinter og sommer) Jeg har lyst på 18" felger, hvilken dekk dimension må jeg ha får og få sånn ca lik størelse på hjulene? skjønner dere? blir det 18" med 225/30 eller er jeg helt på jordet? MVH Tom Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2005 Det mest riktige blir 215/35-18. en hel grei size å få tak i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17275 Står også litt om 18" til Coupe Q her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2005 skal vi se om et blir no feite hjul til våren, eller egentlig så kunne jeg kjøpt nå og lagt om med en gang.... hvilke felger er "rå" på coupe a??? bilder? MVH Tom ps: Tor Alfred, er du snart på arbe eller??hehe SKÅL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...