#26 Skrevet Juli 9, 2010 En dag igjen til banekjøring! Dette blir insane! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 9, 2010 Vi ses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 9, 2010 Møtte en god del biler mellom Mysen og Fetsund i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 9, 2010 bare se etter clown customz logoen på campen med en Blå touran! eller ring 98 05 10 80 sees der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 9, 2010 Slenger kanskje innom men skodan også Og hvis noen har bruk for Vag-Com mens de er i området så er det bare å si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 10, 2010 Kommer jeg også. Trenger Vag com jeg! må deaktiver bakruteviskern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 10, 2010 pling meg en melding på 45 47 28 16 når du er her så slenger jeg pc i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 10, 2010 lurer på hvor mange kontroller det er denne gangen jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 10, 2010 lurer på hvor mange kontroller det er denne gangen jeg: rolleyes sikkert en del siden onkel har bestemt seg for og slå hardt ned på trimerne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 10, 2010 har enda ikke vert igjennom en eneste kontroll her nede:) Pendler Fredrikstad-rudskogen i helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 10, 2010 har ikke sett en eneste teknisk kontroll eller BT bil, men enden kontroller med laser og alkotest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 14, 2010 dette var en rå tur, men det kostet meg dyrt igrunn måtte kjøpe 4 nye dekk, for det kom vist fram noen tråder her og der på dekkene så mange bilder fra forume der også men fikk ikke snakket med noen av dem.... lå på camp 2 og festet helt til kl. 5 hver dag nesten :D må vell ta meg en tur neste år også ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 21, 2010 Hallo Eivin! Godt å høre at du hadde en konge tur! Jeg hadde det vanvittig morro på banen og av banen. Ser fram til neste år, med ny bil =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 21, 2010 Hallo Eivin! Godt å høre at du hadde en konge tur! Jeg hadde det vanvittig morro på banen og av banen. Ser fram til neste år, med ny bil =) Så deg på banen, FIN BIL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...