#1 Skrevet Juni 28, 2010 altså hvis jeg ligger på e18 på 5 gir å gir full pinne jukker den mellom 1.1 og 0.9 opp å ned evig med ganger til jeg nermer meg 4000 eller noe så flater den ut på ca 0.9 å så dale med turtallet.. oki skjønner dalingen. ettersom det er en k03 turbo.. men denne jukkinga er jo helt mongo.. alt er jo byttet på bilen.. nytt eksoshus, nye plugger, dobbel platina plugger, n75 til H ventilen.. kjører sant nok med dump. men er trykktesta opp til 1.2 bar å er nada lekasjer der... noen som kan ha noe peiling her.. er det rett å slett hjernen som justerer opp å ned trykket når jeg kommer opp så fort på trykket med h ventilen.. har en J ventil liggendes. men er dette noe som i det hele tatt burde ha noe å si.. wastegateklokka er tett som bare juling. så den er det ikke ihvertfall. å eksoshuset er jo nytt.. det forje var det sprekk i wategatelokket så den lada jo ihvertfall dass.. men hjalp betraktelig med nytt hus.. men sliter litt med denne jukkinga med litt belastning.. noen som har peil?? kan dette ha noe med LMM å gjøre eventuelt?? kai ps. sikker masse skrive feil men orker ikke lese igjenom alt.. hehe er for sent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...