#1 Skrevet Juni 29, 2010 Hei En kompis har kjøpt seg en passat 2009 modell med integrert sd kort leser i bilspilleren. Det står i brukermanualen at den tar maks 2 gb kort? Finnes det noe måte å komme rundt denne begrensningen eller er den absolutt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2010 Hei Prøv med ett større kort... mener at alle 2009 med RNS 510/RCD 510 skal godta opptill 32GB På 2008 derimot så er det maks 2 GB eller 4 GB. Dette ligger i hardware på enheten så det kan ikke oppgraderes med SW for å få den til å godta større kort såvidt jeg husker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 Min 2009 mod (levert feb.2009) tok kún 2GB kort før jeg oppgraderte SW. Nå er det 32GB:) Veldig sannsynlig at det går på denne også siden den er såpass ny, men noen av de eldre har som sagt over her for dårlig hardware til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2010 A-enhetene kan oppgraderes med software til c-enheter, som da igjen støtter sdhc kort som lages i 32gb størrelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2010 Så når møller oppdaterer software på de så kan de lese SDHC kort? Eller er dette noe man må be møller gjøre? Gjør de slikt på vanlig service? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2010 Dette må du nok spesifikt be om, og gjerne før du bare stiller opp til en vanlig serviceavtale slik at de har software og ting liggende klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2010 Står mer om oppdateringer av navigasjonsenheten i tråden om rns510. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...