#1 Skrevet Juni 29, 2010 Noen som har tilgang på hiddenblad til Lupo med 1.0litern (AHT)? Trenger å vite tiltrekningsmomentet på toppen, og klaringer til innsug og eksosventiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2010 Dette kommer fra Toleransehidden: Volkswagen Lupo 1,0i - AHT - 6X / 6E - 1998-2000 Tiltrekkingsmoment Tilspænding, Nm Standard tiltrekkingsmomenter Topplokkbolter, trinn 1, Nm 20 Nm nye oljeinnsmurt (Bolt 1 til 10) Topplokkbolter, trinn 2, Nm Stram 90° Topplokkbolter, trinn 3, Nm Stram 90° Topplokkbolter, trinn 4, Nm (Ingen etterspenning) Topplokkbolter, trinn 5, Nm (Maks. skjevhet 0,5 mm) Volkswagen Lupo 1,0i - AHT - 6X / 6E - 1998-2000 Ventiljustering/ Grundindstilling foretages hvis vippearmsaksler har været afmonteret. Med stempel i kompr. top, drejes stilleskruerne ind til spillerum er 0, drej derpå 2 omg. ind. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 Dette kommer fra Toleransehidden: Volkswagen Lupo 1,0i - AHT - 6X / 6E - 1998-2000 Tiltrekkingsmoment Tilspænding, Nm Standard tiltrekkingsmomenter Topplokkbolter, trinn 1, Nm 20 Nm nye oljeinnsmurt (Bolt 1 til 10) Topplokkbolter, trinn 2, Nm Stram 90° Topplokkbolter, trinn 3, Nm Stram 90° Topplokkbolter, trinn 4, Nm (Ingen etterspenning) Topplokkbolter, trinn 5, Nm (Maks. skjevhet 0,5 mm) Volkswagen Lupo 1,0i - AHT - 6X / 6E - 1998-2000 Ventiljustering/ Grundindstilling foretages hvis vippearmsaksler har været afmonteret. Med stempel i kompr. top, drejes stilleskruerne ind til spillerum er 0, drej derpå 2 omg. ind. Hmm..Altså ingen klaring? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2010 Står at de er hydrauliske og da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2010 Står at de er hydrauliske og da;) Ikke noe hydraulisk mikkmakk i toppen hvertfall.. Sikkert hydrauliske støtere da.. Takk for info Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...