#26 Skrevet Juli 6, 2010 Hvem kjørte den Røde s2 en, eller var det 90 med annet maskeneri? kjørte og kjørte masser iallefall. Fet kjerre uansett, og bra satset, arti og se på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 6, 2010 Kjørte bra marius. Trodde nesten bilen var stjålet sånn som du kjørte utpå der: haha : Hehe. Er ikke det litt av vitsen da? Hvem kjørte den Røde s2 en, eller var det 90 med annet maskeneri? kjørte og kjørte masser iallefall. Fet kjerre uansett, og bra satset, arti og se på... Det lurer jeg også på. Hadde to heftige runder med litt uenighet om hvem som var raskest utpå der. Kjente adrenalinet jobbet i kroppen en hel time etterpå! Sånn skal det være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 6, 2010 Hvem kjørte den Røde s2 en, eller var det 90 med annet maskeneri? kjørte og kjørte masser iallefall. Fet kjerre uansett, og bra satset, arti og se på... Tror det er en ifra Horten. Tror ikke han er medlem. Hvis det er han, så er bilen tilsalgs:). ca 500 hk. ES tuning som har fikset. Kjører vel med mindre effekt enn bremset. Pratet litt med karen ved forrige trackday. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 7, 2010 Hei Det er jeg som kjører den røde S2 org det var en bra dag på banen noen som har noe bilder eller filmer Mvh Henning Olafsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 7, 2010 Hei Det er jeg som kjører den røde S2 org det var en bra dag på banen noen som har noe bilder eller filmer Mvh Henning Olafsen Ikke orginal motor iallefall , ble du ikke plaget med temp? Syns du kjørte mange runder i slengen Mye Hk er det i den?? MVH Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 8, 2010 :bs:Det gikk fint det. bilen fungerte greit Nei den er ikke org kjørte vel på 450 500 hk på rudskogen mvh Henning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...