#1 Skrevet Juni 29, 2010 Siterer fra en mail jeg fikk fra Ken A. Brox Heisann Det har vært et turbulent år innad i klubben, og det resulterte i at det forrige sittende styret, valgte å trekke seg. Jeg og Ørjan stillte oss til disposisjon for det midlertidige styret. Noe jeg egentlig trodde skulle bli kjempebra. Slik ble det ikke. Jeg burde takket nei, men takket ja. Grunnen var nok all den støtten jeg fikk fra dere medlemmer, og da oppfordringen om å stille videre. Man kan kort og godt si at man er gått lei. Jeg har pr i dag 3 jobber, og det er ikke tid nok til å skulle kunne drifte klubbens interesser for dere som medlemmer. Noe som har stått i fokus alle de årene jeg har vært med i hovedstyret. Så jeg vil med dette takke for meg, og ønske alle lykke til videre! Dere vil få en ny lokallagsansvarlig innad i hovedstyret. Hvem dette er, vet jeg ikke pr i dag. Dette er noe som sittende Hovedstyre skal få ta stilling til. Ønsker dere alle en fortsatt fin sommer! Mvh Ken A. Brox Avtroppende lokallagsansvarlig Hovedstyret VACN. Lagt til etter 2 min! IKKE START NOKKE DRITSLENGING PÅ FORUMET! Denne tråden er ikke for å henge ut dei som sitter/satt i hovedstyret men for at dere medlemmer skal få vite hva som skjer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2010 Er ikke dette gammelt nytt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 Jeg fikk hvertfall mail om dette i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...