#1 Skrevet Juni 29, 2010 Heisann skal bygge litt eksos på s4en og trenger en flens til turboen. eksos ut av turbo og det er orginal turboen som sitter der (enda). noen med forslag så motas det med stor takk Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2010 Dette er ikke akkurat så lett tilgjengelig, men er hvertfall akkurat hva du trenger, jeg har tenkt å bestille coilpakke derfra så vi kan sikkert bli enige om noe for å få en sånn med på lasset hvis du vil http://www.efiexpress.com/catalog/product_info.php?cPath=11&products_id=31 edit: eller denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2010 Dette er ikke akkurat så lett tilgjengelig, men er hvertfall akkurat hva du trenger, jeg har tenkt å bestille coilpakke derfra så vi kan sikkert bli enige om noe for å få en sånn med på lasset hvis du vil Heisann takk som byr men jeg må ha dette i løpet av noen få dager. regner med at frakt osv kan ta litt tid på dette her. men igjen tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 isåfall skal jeg sjekke oppi "eksoskassen" min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2010 Beklager, jeg har lett, for jeg visste jeg hadde en, men har visst solgt den tidligere, så da kan jeg ikke hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...