#1 Skrevet Juni 29, 2010 Skal hente en coupe quattro til helgen samt ur skjermer. Planen er og bygge den om med ur bredding og 5x112 understell. Har søkt litt rundt på forument men ikke funnet noe konkret om hva som skal til:o Det jeg er ute etter er hvilken deler fra hvilken bil som skal til for å få til 5x112. Skal bruke så mye av det org drivverket som mulig og det skal inn en 10vt motor. Skal ikke bruke bilen på bane så noe gromt understell ell bremser er det ikke behov for. Hvis noen har en oppskrift på dette hadde det vært supert: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2010 Det er vel bare å ta understell fra en s2;) Lurer litt på dette selv på min coupe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2010 (endret) Det er vel bare å ta fra en s2;) Lurer litt på dette selv på min coupe Da må enn nesten kjøpe en hel bil skal enn få tak i allt Blir det ikke noe tull med stikkakslingene og da? Her er det komplett ur bein: http://www.retroparts.de/product_info.php?cPath=24_44&products_id=33 Da er enn jo litt på vei, men mangler nav, bremser, akslinger +++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 oppskrift fra Geir Tony Strand Har hatt 2 oppsett med 5 bolt understell på UR90'en så dette har jeg forsket endel med! 2005: Framme: Urquattro fjærbein med urq calipere, spindel og akslinger Bak: Orginalt 90 fjærbein med 100 quattro spindel, resten org fra 90 som drivakslinger tec urq og 90 er like bak utenom spindel som 5/112 mot 90 som er 4/1008 2006: Alt av fjærbein, nav, travers, styrestag etc fra audi s2 coupe. satt sammen med kw coilovers, powerflex og 993 biturbo calipere. s2 drivakslinger bak og blanding framme for og få lengden til og være riktig. Er det samme på sedan som på coupe så jeg kan bruke dette også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2010 Ja, det er likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2010 Bak kan du bare presse inn urquattro bak spindel, eller urquattro fram spindel ( lik på 100 quattro) spørs åssen sporvidde du vil ha! Framme må du få tak i urquattro fjørbein med akslinger, bærekule og styrestag mener jeg og huske Men beste er s2 coupe understell da, men stanstag bak, mulighet for gromme coilovers, bolt on bremser etc! 90 med urq bakspindel bak, blei helt feil på min 90. mulig det er anderledes på coupe. 90 med 100 spindel blei mer riktig, mener det var 2cm forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2010 Supert Geir Tony, takk for svar: smil : Da har jeg litt å gå ut i fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...