Endelig var dagen kommet...,da bilen ble godkjent med turbo(golf 1cab) NÅ MED BILDER!

Anbefalte innlegg

Er enig med dere begge i argumentasjonen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier at du skrev i søknaden at du skulle montere en IHI RHB5. Det sier meg ikke en eneste ting, hvordan skal mannen på BT kunne vite om dette er en liten symaskinturbo eller en Scania-størrelse turbo når han mottar søknaden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier,hvilken type turbo som er brukt,altså kun hovedbeteinelse for IHI RHB5 serien.

Det er BT.som er faginnstans på dette med godkjenning,så liten eller stor turbo...(mye sier seg selv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjenneren her lokalt er open for å bruke andre bygg som dokumentasjon, skal opp å ta en prat senere på høsten når eg har bedre tid enn eg har nå. Derfor hadde det vert greit å vite hvem i BT som gjennonførte godkjenningen, eg ser heller ikke at det skal vere noe problem å oppgi vist alt er gjort etter boken.

Hva heter de 3/15 ventilene på eBay språket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

omså er tilfelle, så kan du jo oppgi regnr til BT-mannen, så kan han lese hele sullamitten fra hiddenbasen deres ;)

du kan gjerne sjekke opp gamle cabben min som ble godkjent med 2l 16v

men hva er vitsen å kontakte han som godkjente min, holder med regnr ;)

red.sized.jpg

sier ikke at det er noe galt i at man skal kunne opplyse hvem som godkjente ditt og datt, lovlig eller ikke. problemet er at det kan nesten virke som troverdigheten på forskjellige dokumenter svekkes ( f.eks golf 1 16v papirene,eller golf 1 turbo tüv-papirene) disse papirene eksisterer men de som har dem holder dem tett inntil seg av disse grunner.

da jeg var inne til godkjenning så fortalte bt at det stadig dukket opp håpfulle med vrak som ønsket godkjenning (eller forhøre seg om godkjenning som aldri kom tilbake)

edit: PS står faktisk en golf 1 godkjent med schrick turbokit her oppe på værste ;) lenge siden den har vært på veien dog, og eieren vurderer å selge bilen.

står dog desverre i deler, men alt er der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F.eks:residual pressure valve,eller søk på scirocco 16v.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.