Bensinstrykksregulator S4 AAN

Anbefalte innlegg

Holder på å montere ny justerbar bensinstrykksregulator på min S4 AAN som står i serie med den org. regulatoren, skal vakumslangen på den org. regulatoren fjernes eller er det bare å la den stå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å montere ny justerbar bensinstrykksregulator på min S4 AAN som står i serie med den org. regulatoren, skal vakumslangen på den org. regulatoren fjernes eller er det bare å la den stå?

Det spiller ingen rolle:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du fortsatt ha den org regulatoren i systemet samtidig med at du setter på den justerbare....??

Jeg fjernet den originale når jeg satt på justerbar på min aan.

Regulatoren sitter jo på enden av fuelrail og etter dysene. Den "struper" igjen bensintrykket slik at det blir det trykket du ønsker og stiller inn til dysene dine.

Edit;

Men, jeg satt jo på en annen fuelrail der fpr ikke sitter i enden når jeg tenker meg om sammen med s2-innsug. Bør du ikke heller få fatt i en fpr som er "drop-in" i aan-fuelrail`n din..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best med drop in ja, men skal du kjøre høyere trykk enn den som står i fuelrailen kan den som sagt stå i når du bruker justerbar i tillegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Best med drop in ja, men skal du kjøre høyere trykk enn den som står i fuelrailen kan den som sagt stå i når du bruker justerbar i tillegg

Okå, men et spørsmål (sorry trådstarter..:P ) ;

Hvis den org regulatoren sitter på plass i fuelrail`n med den justerbare etter denne igjen, så vil vel den org regulatoren fortsatt gi 3,8 bar (var det ikke det aan hadde..? ) til dysene...Eller er jeg på bærtur nå..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare legge inn map/chip til orginalt trykk? (ev med større dyser)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.