#1 Skrevet Juni 30, 2010 Har en lyd på høyredekket som er konstant, lyden følger med farten på bilen... så var det jeg å beskrivelse av lyder, ikke den beste kombinasjonen men får prøve! here we go:P lyden er som om at en pisk treffer assfalten og den begynner med rundt 40km/t... har også et problem med at bremsen begynner å gnelle, hvordan blir jeg kvitt det?! vanvittig irriterende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2010 mulig gåent hjullager evt kast i bremseskiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2010 mulig gåent hjullager evt kast i bremseskiva? hjullageret er byttet for 2uke siden.. kast i bremseskiven kan være en mulighet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2010 ingen flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2010 Det kan vere caliperen som har låst/satt seg fast så den presser klossene mot skiva, då er det berre å skifte heile caliperen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2010 Det kan vere caliperen som har låst/satt seg fast så den presser klossene mot skiva, då er det berre å skifte heile caliperen ikke mulig og overhale den med sånn overhalings kit fra mekonomen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2010 ikke mulig og overhale den med sånn overhalings kit fra mekonomen? Det spørst kor gale det er men best å skifte heile eller so kan det fort skje igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2010 får prøve å ta å skyve klossene litt i fra kalipperen å ta meg en liten kjøretur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2010 Du får gjere det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...