Anbefalte innlegg

Jeg har satt inn en nyoverhalt motor i min 200 20v, og har problemer med at den stopper når den oppnår driftstemperatur. Det klikker flere ganger høyt i fra N75 ventilen før motoren dør ut.

Hvis jeg napper av kontakta på N75 så er det ingen problemer. Men jeg har kun latt den stå på tomgang, og ikke prøvd å kjøre med den enda.

Hva kan dette skyldes? Har også prøvd 2 forskjellige ventiler, og sjekket at den sitter riktig vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest ut feilkoder i dag:

01257 - Idling Speed Stabilization Valve (N71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Noen som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomgangsregulatoren som har klikka eller ikke får strøm ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved å nappe ut N75 så går motor i nødmodus. Uten at jeg skal si det for sikkert, så vil styringen da koble ut slike "finjusteringer" av motoren.

I følge hiddenblad skal den være 7-11 ohm mellom koplingene på N71. Feilmeldingen du får er at det er uregelmessig brudd og det kan skyldes kabelbrudd og/eller dårlig kontakt i selve kontakten. CRC contact cleaner fikser sistnevnte som regel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.