#1 Skrevet Juni 30, 2010 (endret) Hei Har en bi turbo motor å skal til å kjøpe turbo trykks måler(e) for å se evt avvik på ene turboen Men så sier noen at jeg kan kun kobble på en allikevel.. Så da er mitt Q--- trenger jeg 1 eller 2 målere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2010 Trykket fra turboene går sammen på en felles innsugsmanifold, så det vil nok ikke ha noe for seg med to målere er jeg redd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2010 1. Det er totaltrykket i innsuget du måler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 Har dobbel eksos annlegg på bilen å må invistere i A/F måler fra innovate.. Må jeg da ha 2? eller er det nok med 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2010 1. Det er totaltrykket i innsuget du måler. Da blir det 1 Men hva med A/F måler.. har dobbel eksos (2 lambdaer også) Trenger jeg da to A/F målere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2010 Kan sikkert være greit med tanke på diagnostering om du mistenker noe feil med innsprøytningen på ene motorhalvdelen, men for generell A/F måling vil jeg tro det holder med en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2010 (endret) hmmm er det stor sjanse for at det er STOR avvik på AFR høyre/venstre ved trimma motorer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...