#1 Skrevet Juni 30, 2010 (endret) Tobias var jo som vanlig på Bugrun. Og han kjørte konstante 402m fra 11.1 - 11.3 hele helgen. De som så på drag på Bugrun husker den kansje: Her et klipp fra etter hjemkomst Bugrun og etter en liten vask. Da med gatedekk seff.. Bugrun 2010: Tråd: http://www.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?11422-Vw-Golf-mk1-turbo-75-Bugrun-film-sid.-9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet feil i topic. Står MK2, mens det er MK1;) Litt skuffende for meg som liker MK2 så godt, men den gikk så godt at det klarer jeg å glemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2010 Jeg vet jo godt det er mk1 Mads Kristian, men greide jammen å skrive feil. Flaut. Unnskyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 Regnet med det var en klassisk skrivefeil, og ikke kunnskapene om hvorvidt det var en MK1/MK2 som var grunnen;) Lyden av en illsint 4er er ikke feil den heller: ja : Gåsehudmateriale dette her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2010 Helt utrolig teit med den vuvuzela-knappen da Men fet bil !!!!!!! Gikk sånn passe greit den der vel Kristian ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2010 Oj....Den gikk meeget greit den..Fikk jo feste først i 4.gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2010 Morsomt! Var langt inni skauen i sverige for 3-4-5? år siden og henta noen 16v motorer hos en fyr, og husker han hadde en gul einser som sto halvveis uti pereferien med regnr 666, han fabla om gromt prosjekt og jeg himla nok tilsvarende med øya Morro å se at han kom i mål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2010 Oj....Den gikk meeget greit den..Fikk jo feste først i 4.gir Ja, veldig mye vits med 400 hjulhester, når dem bokstavlig talt går opp i røyk Alt over 200 hjulhk og forhjulstrekk er i grunn tull.. Har selv hatt en G60 med 208 hjul-hk og 332 nm, og selv med den var 1 og 2 gir nesten bare tull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2010 Ja, veldig mye vits med 400 hjulhester, når dem bokstavlig talt går opp i røyk Alt over 200 hjulhk og forhjulstrekk er i grunn tull.. Har selv hatt en G60 med 208 hjul-hk og 332 nm, og selv med den var 1 og 2 gir nesten bare tull. Pøh! Det folk ikke forstår at med sperre så er det ikke noe problem og ha 300++/-hk på en FWD. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2010 Pøh!Det folk ikke forstår at med sperre så er det ikke noe problem og ha 300++/-hk på en FWD. Slicks gjør vel nytta si i tillegg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2010 denne har vel gått med turbo i ca 3-4 år nå tror jeg. Sett tråd om den på gtiklubben for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...