Svensk mk1 8V-Turbo med 400 hjul hk.

Anbefalte innlegg

Skrevet feil i topic. Står MK2, mens det er MK1;) Litt skuffende for meg som liker MK2 så godt, men den gikk så godt at det klarer jeg å glemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet jo godt det er mk1 Mads Kristian, men greide jammen å skrive feil. Flaut. Unnskyld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet med det var en klassisk skrivefeil, og ikke kunnskapene om hvorvidt det var en MK1/MK2 som var grunnen;)

 

Lyden av en illsint 4er er ikke feil den heller: ja : Gåsehudmateriale dette her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig teit med den vuvuzela-knappen da : rolleyes Men fet bil !!!!!!! Gikk sånn passe greit den der vel Kristian ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj....Den gikk meeget greit den..Fikk jo feste først i 4.gir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt! Var langt inni skauen i sverige for 3-4-5? år siden og henta noen 16v motorer hos en fyr, og husker han hadde en gul einser som sto halvveis uti pereferien med regnr 666, han fabla om gromt prosjekt og jeg himla nok tilsvarende med øya ;) Morro å se at han kom i mål! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj....Den gikk meeget greit den..Fikk jo feste først i 4.gir :)

 

Ja, veldig mye vits med 400 hjulhester, når dem bokstavlig talt går opp i røyk : rolleyes

 

Alt over 200 hjulhk og forhjulstrekk er i grunn tull..

 

Har selv hatt en G60 med 208 hjul-hk og 332 nm, og selv med den var 1 og 2 gir nesten bare tull.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, veldig mye vits med 400 hjulhester, når dem bokstavlig talt går opp i røyk : rolleyes

 

Alt over 200 hjulhk og forhjulstrekk er i grunn tull..

 

Har selv hatt en G60 med 208 hjul-hk og 332 nm, og selv med den var 1 og 2 gir nesten bare tull.

 

Pøh!

Det folk ikke forstår at med sperre så er det ikke noe problem og ha 300++/-hk på en FWD.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh!

Det folk ikke forstår at med sperre så er det ikke noe problem og ha 300++/-hk på en FWD.

Slicks gjør vel nytta si i tillegg..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne har vel gått med turbo i ca 3-4 år nå tror jeg. Sett tråd om den på gtiklubben for noen år siden.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.