#1 Skrevet Februar 11, 2005 Har nok greit med peiling han her ser det ut som... http://www.compfused.com/directlink/621/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2005 Fy flate! Rimelig kontroll han der. Passe sterk i overkroppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2005 det var rått. likte spes. de siste armhevningene..... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2005 Jeg melder meg iallefall. IKKE. frivillig til å håndbak me`n for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2005 Heftig det der ja! Slik breakdance har blitt de siste åra så er det faktisk ikke så uvanlig å se sånt som dette, folk har lagt sykt mye vekt på "styrkemoves" ala handstands osv. Blir like imponert over kroppsbeherskelsen og styrken hver gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2005 Fy flate! Rimelig kontroll han der. Passe sterk i overkroppen. Damn. Ikke bare overkroppen som er sterk der nei. Må ha greie mage/ryggmuskler også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2005 Balensen og styrken er i alle fall på topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2005 Damn. Ikke bare overkroppen som er sterk der nei. Må ha greie mage/ryggmuskler også. sist jeg trente overkropp, så var det rygg og mage også..... Men ja, da jeg drev med denne type dans skal jeg love rygg/mage fikk kjørt seg! ( og resten av kroppen for den saks skyld.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...