#1 Skrevet Juli 1, 2010 prøvd å søke men,er litt nab på den saken , skal ha bilen på etterkontroll for senk å felger så de kommer i vognkort, det jeg lurer på hvor mye tar vegvesen for dette??? å er det 4 hjuls kontroll ell nok med forstillng kontroll for å få inn senk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2010 430.- mener jeg det koster og du må ha 4 kontroll som er nyere en 6mnd mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2010 430.- mener jeg det koster og du må ha 4 kontroll som er nyere en 6mnd mener jeg åå tusen takk for svar, så jeg må ha 4hjul kontrol asså, da får jeg bestille det time oss vegvesen den 3 aug så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2010 husk og få med deg utskrift av 4 hjuls kontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2010 Husk også justering av lys og papir på at dette er utført sammen med firehjulskontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2010 ååå ok,får bestille meg time til uka å få det gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...