#1 Skrevet Juli 1, 2010 Var bortom Skien bil idag å fikk tatt diagnose. Der sto det at hallgiver var defekt. Mistenkte feil da bilen oppfører seg noe snodig. Men hvor sitter den hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2010 Var bortom Skien bil idag å fikk tatt diagnose. Der sto det at hallgiver var defekt. Mistenkte feil da bilen oppfører seg noe snodig. Men hvor sitter den hen? Sitter i toppen på innsiden bak kamhjulet.... Må av med det + regreim for å komme til mener jeg. Jeg også hadde feil på denne sensoren + omdreiningsføleren på veiva. Byttet den på veiva så forsvant også feilkoden på hallgiveren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2010 Mulig jeg spør dumt nå¨men går bilen hvis hallgiver er gåen? For bilen går om dog noe snodig og bruker en haug med bensin.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...